Календарне планування



 

ІІ семестр 
(О.Калініченко альбом-посібник С.М.Демчак)

                              


                                         


                                            Природознавство(2 клас)











МАТЕМАТИКА (2 клас)

(За підручником  Богданович М.В., Лишенко Г. П. Київ, "Генеза", 2012, 4 години)
ІІ семестр

     
№ уроку
                                         Тема уроку
    № завдань
   Дата
Примітки
59
Застосування таблиці ділення на 2 для розв’язування задач на ділення на рівні частини і на ділення на вміщення. Порівняння задач. Назви чисел при діленні.
483-498


60
Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення числа 2 і ділення на 2. Складання виразів на дві дії за текстовим формулюванням.
499-515


61
Складання таблиці множення числа 3. Приклади і задач на дії різного ступеня.
516-523


62
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Порівняння задач за різним розташування множників в умові.
524-532


63
Коло і круг. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Порівняння задач на множення і додавання.
533-540


64
Вирази з дужками на дії різного ступеня. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3.
541-546


65
Складання виразів з дужками. Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Знаходження довжини ламаної лінії. Творча робота над задачею.
547-564


66
Складання таблиці ділення на 3. Складання задачі за даним розв’язанням.
565-571


67
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 3. Знаходження периметра квадрата.
572-584


68
Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення виразів з буквеним компонентом.
585-592


69
Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Повторення залежності між компонентами і результатом дій першого ступеня.
593-600


70
Контрольна робота №5



71
Аналіз результатів контрольної роботи. Повторення вивченого.



72
Аналіз результатів контрольної роботи. Складання таблиці множення числа 4. Застосування таблиці для розв’язування прикладів і задач.
601-609


73
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 4.
610-615


74
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 4. Зв’язок множення і ділення (повторення).
616-621


75
Складання таблиці ділення на 4. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 4.
622-628


76
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 4. Обчислення значень виразів з буквеним компонентом. Знаходження довжини сторони квадрата за периметром.
629-636


77
Попереднє ознайомлення з поняттями «половина», «третина», «чверть». Дії з іменованими числами (величинами). Складання простих і складених задач.
637-646


78
Складання таблиці множення числа 5. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5. Обчислення виразів, у складі яких двічі повторюється та сама буква.
647-657


79
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5. Розв’язування задач на збільшення або зменшення числа в кілька разів.
658-667


80
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5. Розв’язування простих задач на збільшення або зменшення числа в кілька разів. Ознайомлення з задачею на дві дії, яка включає поняття  «зменшення числа в кілька разів».
668-673


81
Таблиця ділення на 5. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 5. Задачі на збільшення або зменшення числа в кілька разів, які розв’язуються двома діями.
674-683


82
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 5. Складені задачі на збільшення та зменшення числа в кілька разів.
684-691


83
Порядок виконання дій одного ступеня і різних ступенів у виразах
692-699


84
 Застосування правил про порядок виконання арифметичних дій. Задачі на збільшення (зменшення) числа в кілька разів, які розв’язуються двома діями.
700-709


85
Перевірка додавання відніманням. Знаходження периметра трикутника.
710-719


86
Складання таблиці множення числа 6 (практичне ознайомлення) Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 6. Обчислення виразів з буквеним компонентом, у яких двічі повторюється одна і та сама буква.
720-729


87
Одиниці вимірювання часу (година, хвилина, секунда). Визначення часу за годинником. Задачі на час.Задачі на збільшення або зменшення числа в кілька разів, які розв’язуються двома діями.
730-738


88
Вправи і задачі на застосування таблиці множення числа 6. Дії з іменованими числами (величинами).Задачі на збільшення або зменшення числа в кілька разів, які розв’язуються двома діями.
739-755


89
Таблиця ділення на 6 (практичне ознайомлення). Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 6. Розв’язування та складання задач за поданим виразом.
756-764


90
Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць. Складені задачі на дії різного ступеня. Знаходження добутку, коли один із компонентів стоїть у дужках. Знаходження довжини ламаної. Самостійна робота.
765-773


91
Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 6. Складені задачі на дії різного ступеня. Складання та обчислення виразів.
774-780


92
 Задачі на різницеве порівняння.
781-790


93
Складання та обчислення виразів. Задачі на різницеве порівняння.  Обернена задача (практичне ознайомлення). Дії з іменованими числами.
791-798


94
Контрольна робота № 6



95
Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого



96
Складання таблиці множення числа 7 (практичне ознайомлення)Вправи і задачі на застосування таблиці множення числа 7.
799-807


97
Вправи і задачі на застосуваннявивчених таблиць. Обчислення виразів на сумісні дії. Складені задачі на різницеве порівняння.
808-815


98
Вправи і задачі на застосування вивчених таблиць. Обчислення виразів на сумісні дії. Розв’язування задач на знаходження невідомого від’ємника.
816-825


99
Таблиця ділення на 7. Вправи на застосування таблиці ділення на 7. Вирази з невідомим множником. Складені задачі на сумісні дії.
826-834


100
Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 7. Творча робота над задачею. Складання виразів за малюнком та запитаннями. Складені задачі на сумісні дії.
835-842


101
Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 7. Зв'язок дій множення та ділення. Складання оберненої задачі. Розв’язання задачі виразом.
843-859


102
Складання таблиці множення числа 8 (ознайомлення). Вправи і задачі на застосування таблиці множення числа 8. Розв’язання задачі на три дії.
860-868


103
Вправи і задачі на застосування вивчених таблиць. Пряма, точки, що лежать на прямій та поза нею. Порівняння довжин відрізків.
869-881


104
Складені задачі на сумісні дії. Колові приклади. Вирази з буквеним компонентом. Розпізнавання геометричних фігур.
882-891


105
Таблиця ділення на 8. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 8. Поняття «третина», «чверть», «шоста».
892-900


106
Закріплення порядку виконання дій у виразах. Нерівності. Задачі на три дії. Знаходження периметру прямокутника. Складання і розв’язання задачі за коротким записом.
901-908


107
Зв'язок дії ділення з дією множення. Знаходження невідомого діленого. Розв’язання задачі на три дії за поданим планом.
909-916


108
Колові приклади. Складені задачі на сумісні дії. Знаходження сторони трикутника за відомим периметром і двома сторонами. Самостійна робота.
917-925


109
Складання таблиці множення числа 9 (ознайомлення). Вправи і задачі на застосування таблиці множення числа 9. Творча робота над задачею. Розв’язання задачі двома способами. Периметр.
926-934


110
Вправи і задачі на застосування таблиці множення числа 9. Порівняння виразів. Розв’язання задачі виразом за поданою схемою.
935-942


111
Таблиця ділення на 9 (ознайомлення). Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 9. Знаходження частини числа.
943-950


112
Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць. Складені задачі на сумісні дії. Розташування відрізків у просторі (вертикально, горизонтально, похило). Кресленні відрізків.
951-958


113
Контрольна робота № 7: усні обчислення (математичний диктант)



114
Аналіз контрольної роботи. Складені задачі на сумісні дії. Складання задачі за поданим виразом. Розв’язання задачі за поданим планом.
959-964


115
Переставна властивість множення. Застосування властивості для розв’язування прикладів. Складені задачі на сумісні дії. Периметр.
965-972


116
Множення на 1 та 0. Складені задачі на сумісні дії.
973-979


117
Ділення на 1, ділення числа самого на себе. Вправи на засвоєння вивченого. Розв’язання задачі на три дії за поданим планом.
980-987


118
Ділення 0 на число. Неможливість ділення на 0. Складання виразів за текстовими даними. Задачі на знаходження невідомого третього доданка за відомою сумою двох доданків.
988-994


119
Множення чисел, що закінчуються нулями на одноцифрове число. Складання і розв’язання задачі на три дії за таблицею та поданим планом. Обчислення виразів з буквеним компонентом, що зустрічається двічі. Самостійна робота.
995-1001


120
Множення одноцифрових чисел на 10. Ділення числа, що закінчується нулями на 10. Складання оберненої задачі. Ускладнена задача на знаходження невідомого доданка.
1002-1010


121
Вправи та задачі на засвоєння вивченого. Складені задачі на сумісні дії. Складання задач за поданими блок-схемами.
1011-1025


122
Контрольна робота №8



Повторення в кінці року
123
Аналіз результатів контрольної роботи. Усна і письмова нумерація чисел першої сотні. Випадки додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією. Побудова відрізків.
1026-1034


124
Додавання і віднімання з переходом через розряд. Креслення відрізків. Додавання і віднімання виду 28+5, 46-7. Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд (ознайомлення). Задачі на дві дії.
1035-1050


125
Знаходження значень виразів з буквеним компонентом. Перетворення іменованих чисел, дії з іменованими числами. Підсумковий урок за рік.
1051-1073







Українська мова (2 клас)
    (за підручником М.Д.Захарійчук, Київ «Грамота» 2012, 4 години)
                                                             ІІ семестр
№ уроку
                                         Тема уроку
Ст. підручника
   Дата
Примітки
65
Змінювання прикметників з іменниками за зразком один - багато
91-92


66
Слова, близькі за значенням. Вправи на добір слів, близьких за значенням
93-94


67
Вживання прикметників у мовленні
94-95


68
Узагальнення вивченого за темою «Прикметник»



69
Урок розвитку мовлення опис істоти за малюнком, змістом вірша та поданими словами. Складання діалогу
36-37


Дієслово
70
Слова, які називають дії предметів
98-99


71
Роль дієслів у мовленні. Зв’язок дієслів з іменниками в реченні. Слова вдячності
100-101


72
Змінювання дієслів за питаннями. Залежність числа дієслова від іменника.
101-102


73
Змінювання дієслів за питаннями.
102-103


74
Дієслова, протилежні за значенням.
104-105


75
Вживання дієслів у тексті
105-106


76
Урок розвитку мовлення. Удосконалення тексту із часто повторюваними словами
38-40


77
Спостереження за роллю дієслів у мовленні. Читання і переказування уривка з казки В. Сухомлинського «Зайчик і місяць». Слова подяки.
106-108


78
Влучне вживання дієслів у мовленні. Поєднання дієслів зі словами він, вона, воно, вони
108-109


79
Узагальнення знань учнів за темою «Слова, які називають дії предметів.»



80




81
Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого



82
Урок розвитку мовлення Відновлення деформованих речень
31-32


Службові слова
83
Поняття про службові слова, їх роль у реченні.
110-111


84
Прийменники. Написання прийменників окремо від інших, уживання службових слів за змістом речення.
111-112


85
Вживання службових слів для зв’язку слів у реченні.
112-114


86
Узагальнення знань учнів за темою «Службові слова»



87
Урок розвитку мовлення складання розповіді «Моя заповітна мрія»
46-48


Речення
88
Поняття про речення. Основні ознаки  речення.
129-130


89
Розповідні  речення. Розділові знаки в кінці розповідних  речень. Інтонування речень.
131-132


90
Питальні речення. Розділові знаки в кінці питальних  речень.
132-134


91
Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних речень. Форми спонукання.
135-136


92
Побудова схеми до речення. Доповнення схем
137


93
Урок розвитку мовлення Складання казки за серією малюнків Складання діалогу
41-43


94
Закріплення знань про розповідні, питальні, спонукальні речення.



95
Перевірна робота. Диктант



96
Робота над помилками. Побудова схеми до речень



97
Головні слова в реченні. Виділення їх у реченні.
139-140


98
Визначення головних членів речення.
140-141


99
Вправи на визначення головних членів речення



100
Зв’язок слів у реченні за питаннями
142-143


101
Поширення речень за допомогою питань. Написання записки.
143-144


102
Тренувальні вправи на встановлення зв’язку між словами в реченні.
145


103
Встановлення зв’язку між словами в реченні.
147


104
Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Речення»



105
Урок розвитку мовлення. Складання записки, адресованої батькам (друзям)
22-24


Текст
106
Поняття про текст. Заголовок. Розрізнення групи окремих речень і тексту.
148-150


107
Будова тексту:зачин, основна частина, кінцівка. Добір заголовків до текстів.
150-151


108
Текст- розповідь.
151-152


109
Текст-опис.
153-154


110
Добір заголовку до тексту. Виділення в тексті зачину, основної частини і кінцівки
155-156


111
Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Текст».



112
Перевірна робота. Перевірка мовних знань і вмінь за темою «Речення. Текст»



113
Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого



114
Урок розвитку мовлення Добір заголовку до тексту. Складання діалогу
28-30


Мова і мовлення
115
Уявлення про мову, як засіб спілкування між людьми. Ознайомлення з мовними і немовними знаками.
157-158


116
Поняття про рідну мову. Спорідненість української мови з російською та білоруською.. 
159-160


117
Уявлення про усне і писемне мовлення. Культура мовлення.
161-162


118
Слова ввічливості. Звертання. Розділові знаки при звертанні. Практичне засвоєння слів ввічливості та різних форм звертання.
162-164


119
Узагальнення знань учнів за темами «Текст», «Речення», «Мова і мовлення»



120
Урок розвитку мовлення. Складання оповідання за початком, кінцівкою, малюнком. Складання діалогу
33-35


Повторення вивченого
121
Що ми знаємо про звуки і букви
166


122
Що ми знаємо про частини мови: іменник, прикметник
167


123
Що ми знаємо про частини мови: дієслово, службові слова



124
Що ми знаємо про речення
168


125
Що ми знаємо про текст



126
Перевірна робота. Списування



127
Урок розвитку мовлення Складання розповіді «Мої літні канікули»
171-172


128
Підсумковий урок за рік.










             Літературне читання (2 клас)
         (За підручником В.Науменко, Київ, "Генеза", 2012, 4 години)
ІІ семестр
№ уроку
                                         Тема уроку
Ст. підручника
   Дата
Примітки
60
К.Перелісна «Віхола».Складання усного малюнка. Повтори і пригадай
66-67


61
Позакласне читання Рідна домівка і рідна сім’я – тут виростає доля моя
34-36


Поетична збірка 3
62
М.Вороний «Сніжинки», біографічна довідка.
68-69


63
Л.Забашта «Біли свято зими», «Берізонька», біографічна довідка.
70-71


64
Повтори і пригадай
71


Поетична збірка 4
65
П.Воронько «Казка про рукавичку, «Причина», біографічна довідка. Знаходимо рими.



66
П.Воронько «Картина». Складання усного малюнка.
74


67
Художній образ. Інтонація.  П.Воронько  «В лісі є зелена хата»
75


68
Діалог. П.Воронько «Суничка-сестричка» Аналіз поезій П.Воронька.
76


69
Позакласне читання Буду я природі другом
79-81


70
В.Лучук  «На блакитних заплавах…», «Білий вірш». Складання білого вірша.
77-78


71
Розмірковую, уявляю, придивляюсь, прислухаюсь.
В.Лучук «Мак»,З.Мезантюк «Мак»
79-80


72
Переносне значення. Л.Костенко «Білочка восени», біографічна довідка.
80-81


73
Л.Костенко «Баба Віхола», «Пряля»
82-83


74
Л.Костенко «Соловейко застудився». Складання казки.
84


75
В.Скомаровський «Клени», біографічна довідка.
85-86


76
Настрій персонажа. В.Скомаровський «Щиглик»
86-87


77
Позакласне читання У колі друзів
115-117


78
В.Скомаровський «Козубок-колобок»
87-88


79
Контрольна робота № 5 Аудіювання



80
Г.Чубач «У лісочку на пеньочку», біографічна довідка.
88-89


81
Розмірковую, уявляю, придивляюсь, прислухаюсь. Г.Чубач «Роса». Порівняння образів.
90


82
А. Костецький «Починається весна», біографічна довідка.
91


83
А. Костецький «Рибалка-дивак». Інсценування вірша.
92-93


84
А. Костецький «Не хочу».
93-94


85
А.Камінчук «Баба-Віхола», «Котики вербові», біографічна довідка.
94-95


86
Позакласне читання Чи знаєш ти? Для допитливих
100-102


87
Звуконаслідування. А.Камінчук «Береза розвивається», «Ремез».
95-96


88
Т.Коломієць «Нагідка»
97-98


89
Т.Коломієць «Біле поле полотняне». Рушник-оберіг українського народу.
98-99


90
І.Калинець «Про що розповіла нагідка». Порівняння образу квітки.
100-101


91
Гумористичний вірш. І.Січовик (біографічна довідка) «Віддячила», «Хитра Киця». Характеристика персонажів.
101-105


92
І.Світличний (біографічна довідка) «Півень-горлопан», «Слухала лисичка солов’я».
106-107


93
Повтори і пригадай
107-108


94
Позакласне читання У світі допитливих
103-106


95
Матеріал до уроку добирає вчитель за оновленою программою




96
Контрольна робота № 6 Аудіювання



Оповідання
97
Повчальна скринька оповідань. О.Копиленко(біографічна довідка) «Хоробре кошеня»
110-111


98
Ю.Старостенко (біографічна довідка) «Смілива зозулька»
111-112


99
М.Трублаїні (біографічна довідка) «Тико і Волохан»
113-114


100
М.Трублаїні «Хвиля-напасниця». Опис тундри, прибою.
115-116


101
Основна думка твору. В.Сухомлинський (біографічна довідка) «Які вони бідні». Читання в особах.
116-117


102
Позакласне читання Цікавий світ навколо тебе. Оповідання
72-76


103
В.Сухомлинський «Верба - мов дівчина золотокоса».Переказ змісту оповідання за малюнками.
118-119


104
Характер персонажа. В.Артамонова (біографічна довідка) «Ясенок».
120-121


105
Портрет у художньому творі. В.Сенцовський (біографічна довідка) «Бабусин онучок». Створення усного портрету.
121-124


106
А.М’ястківський (біографічна довідка) «Мудра голова». Читання в особах.
124-126


107
В. Струтинський (біографічна довідка) «Як дихає верба»
126-127


108
Скринька сміху. А. Григорук (біографічна довідка)
 «З курами лягай, з півнями вставай»
128-130


109
В.Нестайко (біографічна довідка) «Як ми літали в космос» Складання розповіді «Я мрію…»
130-133


110
Позакласне читання Сміх несе здоров’я в дім
108-110


111
В.Нестайко  «Як ми літали в космос» (продовження)
134-135


112
Повтори і пригадай



113
Матеріал до уроку добирає вчитель за оновленою программою




114
Контрольна робота № 7 Робота з літературним твором (письмово).



Літературні казки
115
Чарівна скринька казок.
137-138


116
І.Франко (біографічна довідка) «Лис Микита». Розповідь за малюнком.
139-141


117
Ю.Ярмиш «Та сама мишка». Порівняння казок.
141-143


118
В.Чухліб (біографічна довідка) «Заячий  холодок». Читання в особах. Поміркуй і відгадай.
143-145


119
Позакласне читання Українські літературні казки
63-66


120
Матеріал до уроку добирає вчитель за оновленою программою




Скринька казок зарубіжних письменників
121
Скринька казок зарубіжних письменників. Шарль Перро (біографічна довідка) «Попелюшка, або Соболевий черевичок»
146-151


122
Ганс Крістіан Андерсен (біографічна довідка) «Принцеса на горошині».
151-153


123
Контрольна робота № 8 Навичка читання вголос (усно).



124
Повтори і пригадай



125
Позакласне читання Милуюсь, оберігаю, прикрашаю
87-90


126
Підсумковий урок за рік







Немає коментарів:

Дописати коментар