ІІ семестр
(О.Калініченко
альбом-посібник С.М.Демчак)
МАТЕМАТИКА (2 клас)
(За підручником Богданович
М.В., Лишенко Г. П. Київ, "Генеза", 2012, 4 години)
ІІ семестр
№ уроку
|
Тема уроку
|
№ завдань
|
Дата
|
Примітки
|
59
|
Застосування таблиці ділення на 2 для розв’язування задач на ділення на
рівні частини і на ділення на вміщення. Порівняння задач. Назви чисел при
діленні.
|
483-498
|
||
60
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення числа 2 і ділення на 2.
Складання виразів на дві дії за текстовим формулюванням.
|
499-515
|
||
61
|
Складання таблиці множення числа 3. Приклади і задач на дії різного
ступеня.
|
516-523
|
||
62
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Порівняння задач
за різним розташування множників в умові.
|
524-532
|
||
63
|
Коло і круг. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3.
Порівняння задач на множення і додавання.
|
533-540
|
||
64
|
Вирази з дужками на дії різного ступеня. Вправи і задачі на засвоєння
таблиці множення числа 3.
|
541-546
|
||
65
|
Складання виразів з дужками. Вправи і задачі на засвоєння вивчених
таблиць множення і ділення. Знаходження довжини ламаної лінії. Творча робота
над задачею.
|
547-564
|
||
66
|
Складання таблиці ділення на 3. Складання задачі за даним розв’язанням.
|
565-571
|
||
67
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 3. Знаходження периметра
квадрата.
|
572-584
|
||
68
|
Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення.
Обчислення виразів з буквеним компонентом.
|
585-592
|
||
69
|
Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення.
Повторення залежності між компонентами і результатом дій першого ступеня.
|
593-600
|
||
70
|
Контрольна робота №5
|
|||
71
|
Аналіз результатів контрольної роботи. Повторення вивченого.
|
|||
72
|
Аналіз результатів контрольної роботи. Складання таблиці множення числа
4. Застосування таблиці для розв’язування прикладів і задач.
|
601-609
|
||
73
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 4.
|
610-615
|
||
74
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 4. Зв’язок множення і
ділення (повторення).
|
616-621
|
||
75
|
Складання таблиці ділення на 4. Вправи і задачі на засвоєння таблиці
ділення на 4.
|
622-628
|
||
76
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 4. Обчислення значень
виразів з буквеним компонентом. Знаходження довжини сторони квадрата за
периметром.
|
629-636
|
||
77
|
Попереднє ознайомлення з поняттями «половина», «третина», «чверть». Дії з
іменованими числами (величинами). Складання простих і складених задач.
|
637-646
|
||
78
|
Складання таблиці множення числа 5. Вправи і задачі на засвоєння таблиці
множення числа 5. Обчислення виразів, у складі яких двічі повторюється та
сама буква.
|
647-657
|
||
79
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5. Розв’язування
задач на збільшення або зменшення числа в кілька разів.
|
658-667
|
||
80
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5. Розв’язування
простих задач на збільшення або зменшення числа в кілька разів. Ознайомлення
з задачею на дві дії, яка включає поняття
«зменшення числа в кілька разів».
|
668-673
|
||
81
|
Таблиця ділення на 5. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 5.
Задачі на збільшення або зменшення числа в кілька разів, які розв’язуються
двома діями.
|
674-683
|
||
82
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 5. Складені задачі на
збільшення та зменшення числа в кілька разів.
|
684-691
|
||
83
|
Порядок виконання дій одного ступеня і різних ступенів у виразах
|
692-699
|
||
84
|
Застосування правил про порядок
виконання арифметичних дій. Задачі на збільшення (зменшення) числа в кілька
разів, які розв’язуються двома діями.
|
700-709
|
||
85
|
Перевірка додавання відніманням. Знаходження периметра трикутника.
|
710-719
|
||
86
|
Складання таблиці множення числа 6 (практичне ознайомлення) Вправи і
задачі на засвоєння таблиці множення числа 6. Обчислення виразів з буквеним
компонентом, у яких двічі повторюється одна і та сама буква.
|
720-729
|
||
87
|
Одиниці вимірювання часу (година, хвилина, секунда). Визначення часу за
годинником. Задачі на час.Задачі на збільшення або зменшення числа в кілька
разів, які розв’язуються двома діями.
|
730-738
|
||
88
|
Вправи і задачі на застосування таблиці множення числа 6. Дії з
іменованими числами (величинами).Задачі на збільшення або зменшення числа в
кілька разів, які розв’язуються двома діями.
|
739-755
|
||
89
|
Таблиця ділення на 6 (практичне ознайомлення). Вправи і задачі на
засвоєння таблиці ділення на 6. Розв’язування та складання задач за поданим
виразом.
|
756-764
|
||
90
|
Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць. Складені задачі на дії
різного ступеня. Знаходження добутку, коли один із компонентів стоїть у
дужках. Знаходження довжини ламаної. Самостійна робота.
|
765-773
|
||
91
|
Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 6. Складені задачі на
дії різного ступеня. Складання та обчислення виразів.
|
774-780
|
||
92
|
Задачі на різницеве порівняння.
|
781-790
|
||
93
|
Складання та обчислення виразів. Задачі на різницеве порівняння. Обернена задача (практичне ознайомлення).
Дії з іменованими числами.
|
791-798
|
||
94
|
Контрольна робота № 6
|
|||
95
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого
|
|||
96
|
Складання таблиці множення числа 7 (практичне ознайомлення)Вправи і
задачі на застосування таблиці множення числа 7.
|
799-807
|
||
97
|
Вправи і задачі на застосуваннявивчених таблиць. Обчислення виразів на
сумісні дії. Складені задачі на різницеве порівняння.
|
808-815
|
||
98
|
Вправи і задачі на застосування вивчених таблиць. Обчислення виразів на
сумісні дії. Розв’язування задач на знаходження невідомого від’ємника.
|
816-825
|
||
99
|
Таблиця ділення на 7. Вправи на застосування таблиці ділення на 7. Вирази
з невідомим множником. Складені задачі на сумісні дії.
|
826-834
|
||
100
|
Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 7. Творча робота над
задачею. Складання виразів за малюнком та запитаннями. Складені задачі на
сумісні дії.
|
835-842
|
||
101
|
Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 7. Зв'язок дій
множення та ділення. Складання оберненої задачі. Розв’язання задачі виразом.
|
843-859
|
||
102
|
Складання таблиці множення числа 8 (ознайомлення). Вправи і задачі на
застосування таблиці множення числа 8. Розв’язання задачі на три дії.
|
860-868
|
||
103
|
Вправи і задачі на застосування вивчених таблиць. Пряма, точки, що лежать
на прямій та поза нею. Порівняння довжин відрізків.
|
869-881
|
||
104
|
Складені задачі на сумісні дії. Колові приклади. Вирази з буквеним
компонентом. Розпізнавання геометричних фігур.
|
882-891
|
||
105
|
Таблиця ділення на 8. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 8.
Поняття «третина», «чверть», «шоста».
|
892-900
|
||
106
|
Закріплення порядку виконання дій у виразах. Нерівності. Задачі на три
дії. Знаходження периметру прямокутника. Складання і розв’язання задачі за
коротким записом.
|
901-908
|
||
107
|
Зв'язок дії ділення з дією множення. Знаходження невідомого діленого.
Розв’язання задачі на три дії за поданим планом.
|
909-916
|
||
108
|
Колові приклади. Складені задачі на сумісні дії. Знаходження сторони
трикутника за відомим периметром і двома сторонами. Самостійна робота.
|
917-925
|
||
109
|
Складання таблиці множення числа 9 (ознайомлення). Вправи і задачі на
застосування таблиці множення числа 9. Творча робота над задачею. Розв’язання
задачі двома способами. Периметр.
|
926-934
|
||
110
|
Вправи і задачі на застосування таблиці множення числа 9. Порівняння
виразів. Розв’язання задачі виразом за поданою схемою.
|
935-942
|
||
111
|
Таблиця ділення на 9 (ознайомлення). Вправи і задачі на застосування
таблиці ділення на 9. Знаходження частини числа.
|
943-950
|
||
112
|
Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць. Складені задачі на сумісні
дії. Розташування відрізків у просторі (вертикально, горизонтально, похило).
Кресленні відрізків.
|
951-958
|
||
113
|
Контрольна робота №
7: усні обчислення (математичний диктант)
|
|||
114
|
Аналіз контрольної роботи. Складені задачі на сумісні дії. Складання
задачі за поданим виразом. Розв’язання задачі за поданим планом.
|
959-964
|
||
115
|
Переставна властивість множення. Застосування властивості для
розв’язування прикладів. Складені задачі на сумісні дії. Периметр.
|
965-972
|
||
116
|
Множення на 1 та 0. Складені задачі на сумісні дії.
|
973-979
|
||
117
|
Ділення на 1, ділення числа самого на себе. Вправи на засвоєння
вивченого. Розв’язання задачі на три дії за поданим планом.
|
980-987
|
||
118
|
Ділення 0 на число. Неможливість ділення на 0. Складання виразів за
текстовими даними. Задачі на знаходження невідомого третього доданка за
відомою сумою двох доданків.
|
988-994
|
||
119
|
Множення чисел, що закінчуються нулями на одноцифрове число. Складання і
розв’язання задачі на три дії за таблицею та поданим планом. Обчислення
виразів з буквеним компонентом, що зустрічається двічі. Самостійна робота.
|
995-1001
|
||
120
|
Множення одноцифрових чисел на 10. Ділення числа, що закінчується нулями
на 10. Складання оберненої задачі. Ускладнена задача на знаходження
невідомого доданка.
|
1002-1010
|
||
121
|
Вправи та задачі на засвоєння вивченого. Складені задачі на сумісні дії.
Складання задач за поданими блок-схемами.
|
1011-1025
|
||
122
|
Контрольна робота №8
|
|||
Повторення в кінці року
|
||||
123
|
Аналіз результатів контрольної роботи. Усна і письмова нумерація чисел
першої сотні. Випадки додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією.
Побудова відрізків.
|
1026-1034
|
||
124
|
Додавання і віднімання з переходом через розряд. Креслення відрізків. Додавання
і віднімання виду 28+5, 46-7. Додавання і віднімання двоцифрових чисел з
переходом через розряд (ознайомлення). Задачі на дві дії.
|
1035-1050
|
||
125
|
Знаходження значень виразів з буквеним компонентом. Перетворення
іменованих чисел, дії з іменованими числами. Підсумковий урок за рік.
|
1051-1073
|
Українська мова (2 клас)
(за
підручником М.Д.Захарійчук, Київ «Грамота» 2012, 4 години)
ІІ семестр
№ уроку
|
Тема
уроку
|
Ст. підручника
|
Дата
|
Примітки
|
65
|
Змінювання
прикметників з іменниками за зразком один
- багато
|
91-92
|
||
66
|
Слова, близькі
за значенням. Вправи на добір слів, близьких за значенням
|
93-94
|
||
67
|
Вживання
прикметників у мовленні
|
94-95
|
||
68
|
Узагальнення
вивченого за темою «Прикметник»
|
|||
69
|
Урок розвитку мовлення опис істоти за малюнком, змістом вірша та
поданими словами. Складання діалогу
|
36-37
|
||
Дієслово
|
||||
70
|
Слова, які
називають дії предметів
|
98-99
|
||
71
|
Роль дієслів у
мовленні. Зв’язок дієслів з іменниками в реченні. Слова вдячності
|
100-101
|
||
72
|
Змінювання
дієслів за питаннями. Залежність числа дієслова від іменника.
|
101-102
|
||
73
|
Змінювання
дієслів за питаннями.
|
102-103
|
||
74
|
Дієслова, протилежні за значенням.
|
104-105
|
||
75
|
Вживання
дієслів у тексті
|
105-106
|
||
76
|
Урок розвитку мовлення. Удосконалення тексту із часто
повторюваними словами
|
38-40
|
||
77
|
Спостереження
за роллю дієслів у мовленні. Читання і переказування уривка з казки В.
Сухомлинського «Зайчик і місяць». Слова подяки.
|
106-108
|
||
78
|
Влучне вживання
дієслів у мовленні. Поєднання дієслів зі словами він, вона, воно, вони
|
108-109
|
||
79
|
Узагальнення знань учнів за темою «Слова, які називають
дії предметів.»
|
|||
80
|
||||
81
|
Аналіз
контрольної роботи. Повторення вивченого
|
|||
82
|
Урок розвитку мовлення Відновлення деформованих речень
|
31-32
|
||
Службові слова
|
||||
83
|
Поняття про службові слова, їх роль у реченні.
|
110-111
|
||
84
|
Прийменники. Написання прийменників окремо від інших,
уживання службових слів за змістом речення.
|
111-112
|
||
85
|
Вживання службових слів для зв’язку слів у реченні.
|
112-114
|
||
86
|
Узагальнення знань учнів за темою «Службові слова»
|
|||
87
|
Урок розвитку мовлення складання розповіді «Моя
заповітна мрія»
|
46-48
|
||
Речення
|
||||
88
|
Поняття про речення. Основні ознаки речення.
|
129-130
|
||
89
|
Розповідні речення.
Розділові знаки в кінці розповідних
речень. Інтонування речень.
|
131-132
|
||
90
|
Питальні
речення. Розділові знаки в кінці питальних речень.
|
132-134
|
||
91
|
Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних
речень. Форми спонукання.
|
135-136
|
||
92
|
Побудова схеми
до речення. Доповнення схем
|
137
|
||
93
|
Урок розвитку мовлення Складання казки за серією малюнків Складання діалогу
|
41-43
|
||
94
|
Закріплення знань про розповідні, питальні, спонукальні
речення.
|
|||
95
|
Перевірна робота. Диктант
|
|||
96
|
Робота над
помилками. Побудова схеми до речень
|
|||
97
|
Головні слова в реченні. Виділення їх у реченні.
|
139-140
|
||
98
|
Визначення головних членів речення.
|
140-141
|
||
99
|
Вправи на
визначення головних членів речення
|
|||
100
|
Зв’язок слів у реченні за питаннями
|
142-143
|
||
101
|
Поширення речень за допомогою питань. Написання записки.
|
143-144
|
||
102
|
Тренувальні вправи на встановлення зв’язку між словами в
реченні.
|
145
|
||
103
|
Встановлення
зв’язку між словами в реченні.
|
147
|
||
104
|
Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Речення»
|
|||
105
|
Урок розвитку мовлення. Складання записки, адресованої батькам
(друзям)
|
22-24
|
||
Текст
|
||||
106
|
Поняття про текст. Заголовок. Розрізнення групи окремих
речень і тексту.
|
148-150
|
||
107
|
Будова тексту:зачин, основна частина, кінцівка. Добір
заголовків до текстів.
|
150-151
|
||
108
|
Текст- розповідь.
|
151-152
|
||
109
|
Текст-опис.
|
153-154
|
||
110
|
Добір заголовку
до тексту. Виділення в тексті зачину, основної частини і кінцівки
|
155-156
|
||
111
|
Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Текст».
|
|||
112
|
Перевірна робота. Перевірка мовних
знань і вмінь за темою «Речення. Текст»
|
|||
113
|
Аналіз
контрольної роботи. Повторення вивченого
|
|||
114
|
Урок розвитку мовлення Добір заголовку до тексту. Складання діалогу
|
28-30
|
||
Мова і мовлення
|
||||
115
|
Уявлення про мову, як засіб спілкування між людьми.
Ознайомлення з мовними і немовними знаками.
|
157-158
|
||
116
|
Поняття про
рідну мову. Спорідненість української мови з російською та білоруською..
|
159-160
|
||
117
|
Уявлення про усне і писемне мовлення. Культура мовлення.
|
161-162
|
||
118
|
Слова ввічливості. Звертання. Розділові знаки при
звертанні. Практичне засвоєння слів ввічливості та різних форм звертання.
|
162-164
|
||
119
|
Узагальнення знань учнів за темами «Текст», «Речення»,
«Мова і мовлення»
|
|||
120
|
Урок розвитку мовлення. Складання оповідання за початком,
кінцівкою, малюнком. Складання діалогу
|
33-35
|
||
Повторення вивченого
|
||||
121
|
Що ми знаємо
про звуки і букви
|
166
|
||
122
|
Що ми знаємо
про частини мови: іменник, прикметник
|
167
|
||
123
|
Що ми знаємо
про частини мови: дієслово, службові слова
|
|||
124
|
Що ми знаємо
про речення
|
168
|
||
125
|
Що ми знаємо
про текст
|
|||
126
|
Перевірна робота. Списування
|
|||
127
|
Урок розвитку мовлення Складання розповіді «Мої літні канікули»
|
171-172
|
||
128
|
Підсумковий урок за рік.
|
Літературне читання (2 клас)
(За підручником В.Науменко, Київ, "Генеза", 2012, 4 години)
ІІ семестр
№ уроку
|
Тема уроку
|
Ст. підручника
|
Дата
|
Примітки
|
60
|
К.Перелісна «Віхола».Складання усного малюнка. Повтори і пригадай
|
66-67
|
||
61
|
Позакласне читання Рідна домівка і рідна сім’я –
тут виростає доля моя
|
34-36
|
||
Поетична збірка 3
|
||||
62
|
М.Вороний «Сніжинки», біографічна довідка.
|
68-69
|
||
63
|
Л.Забашта «Біли свято зими», «Берізонька», біографічна
довідка.
|
70-71
|
||
64
|
Повтори і
пригадай
|
71
|
||
Поетична збірка 4
|
||||
65
|
П.Воронько «Казка про рукавичку, «Причина», біографічна
довідка. Знаходимо рими.
|
|||
66
|
П.Воронько «Картина». Складання усного малюнка.
|
74
|
||
67
|
Художній образ. Інтонація.
П.Воронько «В лісі є зелена
хата»
|
75
|
||
68
|
Діалог. П.Воронько «Суничка-сестричка» Аналіз поезій
П.Воронька.
|
76
|
||
69
|
Позакласне читання Буду я природі другом
|
79-81
|
||
70
|
В.Лучук «На
блакитних заплавах…», «Білий вірш». Складання білого вірша.
|
77-78
|
||
71
|
Розмірковую, уявляю, придивляюсь, прислухаюсь.
В.Лучук «Мак»,З.Мезантюк «Мак»
|
79-80
|
||
72
|
Переносне значення. Л.Костенко «Білочка восени», біографічна
довідка.
|
80-81
|
||
73
|
Л.Костенко «Баба Віхола», «Пряля»
|
82-83
|
||
74
|
Л.Костенко «Соловейко застудився». Складання казки.
|
84
|
||
75
|
В.Скомаровський «Клени», біографічна довідка.
|
85-86
|
||
76
|
Настрій персонажа. В.Скомаровський «Щиглик»
|
86-87
|
||
77
|
Позакласне читання У колі друзів
|
115-117
|
||
78
|
В.Скомаровський «Козубок-колобок»
|
87-88
|
||
79
|
Контрольна робота № 5 Аудіювання
|
|||
80
|
Г.Чубач «У лісочку на пеньочку», біографічна довідка.
|
88-89
|
||
81
|
Розмірковую, уявляю, придивляюсь, прислухаюсь. Г.Чубач
«Роса». Порівняння образів.
|
90
|
||
82
|
А. Костецький «Починається весна», біографічна довідка.
|
91
|
||
83
|
А. Костецький «Рибалка-дивак». Інсценування вірша.
|
92-93
|
||
84
|
А. Костецький «Не хочу».
|
93-94
|
||
85
|
А.Камінчук «Баба-Віхола», «Котики вербові», біографічна
довідка.
|
94-95
|
||
86
|
Позакласне читання Чи знаєш ти? Для допитливих
|
100-102
|
||
87
|
Звуконаслідування.
А.Камінчук «Береза розвивається», «Ремез».
|
95-96
|
||
88
|
Т.Коломієць
«Нагідка»
|
97-98
|
||
89
|
Т.Коломієць
«Біле поле полотняне». Рушник-оберіг українського народу.
|
98-99
|
||
90
|
І.Калинець «Про що розповіла нагідка». Порівняння образу
квітки.
|
100-101
|
||
91
|
Гумористичний
вірш. І.Січовик (біографічна довідка) «Віддячила», «Хитра Киця». Характеристика
персонажів.
|
101-105
|
||
92
|
І.Світличний (біографічна довідка) «Півень-горлопан»,
«Слухала лисичка солов’я».
|
106-107
|
||
93
|
Повтори і
пригадай
|
107-108
|
||
94
|
Позакласне читання У світі допитливих
|
103-106
|
||
95
|
Матеріал
до уроку добирає вчитель за оновленою программою
|
|||
96
|
Контрольна робота № 6 Аудіювання
|
|||
Оповідання
|
||||
97
|
Повчальна скринька оповідань. О.Копиленко(біографічна
довідка) «Хоробре кошеня»
|
110-111
|
||
98
|
Ю.Старостенко (біографічна довідка) «Смілива зозулька»
|
111-112
|
||
99
|
М.Трублаїні
(біографічна довідка) «Тико і Волохан»
|
113-114
|
||
100
|
М.Трублаїні «Хвиля-напасниця». Опис тундри, прибою.
|
115-116
|
||
101
|
Основна думка твору. В.Сухомлинський (біографічна довідка)
«Які вони бідні». Читання в особах.
|
116-117
|
||
102
|
Позакласне читання Цікавий світ навколо тебе. Оповідання
|
72-76
|
||
103
|
В.Сухомлинський «Верба - мов дівчина золотокоса».Переказ
змісту оповідання за малюнками.
|
118-119
|
||
104
|
Характер персонажа. В.Артамонова (біографічна довідка)
«Ясенок».
|
120-121
|
||
105
|
Портрет у художньому творі. В.Сенцовський (біографічна
довідка) «Бабусин онучок». Створення усного портрету.
|
121-124
|
||
106
|
А.М’ястківський (біографічна довідка) «Мудра голова».
Читання в особах.
|
124-126
|
||
107
|
В. Струтинський (біографічна довідка) «Як дихає верба»
|
126-127
|
||
108
|
Скринька сміху. А. Григорук (біографічна довідка)
«З курами лягай, з
півнями вставай»
|
128-130
|
||
109
|
В.Нестайко (біографічна довідка) «Як ми літали в космос»
Складання розповіді «Я мрію…»
|
130-133
|
||
110
|
Позакласне читання Сміх несе здоров’я в дім
|
108-110
|
||
111
|
В.Нестайко «Як ми
літали в космос» (продовження)
|
134-135
|
||
112
|
Повтори і
пригадай
|
|||
113
|
Матеріал
до уроку добирає вчитель за оновленою программою
|
|||
114
|
Контрольна робота № 7 Робота з літературним твором
(письмово).
|
|||
Літературні казки
|
||||
115
|
Чарівна скринька казок.
|
137-138
|
||
116
|
І.Франко (біографічна довідка) «Лис Микита». Розповідь за
малюнком.
|
139-141
|
||
117
|
Ю.Ярмиш «Та сама мишка». Порівняння казок.
|
141-143
|
||
118
|
В.Чухліб (біографічна довідка) «Заячий холодок». Читання в особах. Поміркуй і
відгадай.
|
143-145
|
||
119
|
Позакласне читання Українські літературні казки
|
63-66
|
||
120
|
Матеріал
до уроку добирає вчитель за оновленою программою
|
|||
Скринька казок зарубіжних письменників
|
||||
121
|
Скринька казок зарубіжних письменників. Шарль Перро
(біографічна довідка) «Попелюшка,
або Соболевий черевичок»
|
146-151
|
||
122
|
Ганс Крістіан Андерсен (біографічна довідка) «Принцеса на
горошині».
|
151-153
|
||
123
|
Контрольна робота № 8 Навичка
читання вголос (усно).
|
|||
124
|
Повтори і пригадай
|
|||
125
|
Позакласне читання Милуюсь, оберігаю, прикрашаю
|
87-90
|
||
126
|
Підсумковий урок
за рік
|
Немає коментарів:
Дописати коментар