Контрольна
робота № 7 Робота з літературним твором (3 клас)
Колючі
гості
Це
було восени, коли з дерев уже осипалося листя. Гуляючи в саду, Христинка
помітила, що під яблунею сидить їхня кицька Мурочка й щось розглядає. Дівчинка
підійшла до неї й питає:Ф
- Що ти тут видивляєшся, Мурочко? Мишку хочеш
упіймати?
Та
не звернула на Христинку ніякої уваги й продовжувала пильно дивитися на купку
жовтого листя під яблунею.
Стала
придивлятися до тієї купки й Христинка. І раптом помітила, що листячко ніби
дихає, ворушиться. Ой, що там?
Христинка
мерщій - до мами, яка поралася на городі, привела її до яблуні.
- Там хтось є, - показала рукою на купку
листя, що дихало.
Мама
взяла гіллячку, обережно розгребла його, а там – їжак. Стомився за ніч,
блукаючи, і вмостився під яблунею відпочити.
-
Ой, гарнесенький який! – плеснула в долоньки Христинка.
Їжачок і справді був симпатичний.
Мама передала Христинці гіллячку.
- Ти постережи його, щоб не втік, а я молока
принесу, пригостимо. Принесла, налила в блюдечко й поставила перед їжачком:
-
Пий!
Їжачок
посидів хвилинку, принюхуючись, а потім устромив носика в блюдечко й почав
пити.
Мурка,
що сиділа тут же, біля Христинки, побачила таке й теж захотіла поласувати
молочком. Тільки підкралася до блюдечка, а їжачок на неї як чмихне, вона й
відскочила.
Вихлебтавши
молоко, їжачок подивився на Христинку та її маму блискучими намистинками очей,
ніби подякував за частування, і поваго пошелестів від них. Увечері, відчинивши
двері веранди, Христинка загукала:
- Мамо! Мамо! А до нас гості!
Біля
східців вона побачила двох великих і троє маленьких їжачків. Це їжак, якого
вони з мамою пригостили уранці молоком, привів до них вечеряти свою сім’ю.
Налили
у велику тарілку молока й поставили перед їжаками. Всі п’ятеро одразу ж
обступили тарілку й ну дружно смакувати.
Після
того сім’я їжачків приходила ще кілька разів, і Христинка з мамою охоче
пригощали усіх свіжим молоком.
Аж
ось випав перший сніг. Їжаки не показувалися.
- Залягли на зиму спати, - пояснила Христинці
мама.
І
дівчинка почала чекати весни, щоб знову побачити своїх друзів. (Віра Оберемок)
1
варіант
______________________________________________________________________
1. До якого
жанру належить прочитаний твір? Запиши.
_________________________________________________________________
2. Герої твору «Колючі гості»
Люди _______________________________________________________________________________
Тварини _____________________________________________________________________________
3. Розташуй
пункти плану в правильній послідовності відповідно до змісту твору.
□ Сім’я їжачків.
□ Кицька під яблунею.
□ Гостинець
для їжачка.
□ Знахідка у листі.
4. Продовж речення словами з тексту.
Події в тексті відбувалися пізньої осені, тому що
________________________ Очі їжачка були
схожі на _____________________________.
5. Запиши відповідь на запитання.
Де дівчинка
знайшла їжачка? _______________________________________________________________
_____________
Чому їжачки не показувалися, коли випав перший сніг?
_______________________________________________________________ _____________
6.
Запиши, чому, на твою думку, оповідання Віри Оберемок «Колючі гості» має таку
назву? (2-3 речення)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
2
варіант
_________________________________________________________________
1. Хто автор твору «Колючі гості»? Запиши.
_________________________________________________________________
2. З’єднай стрілочками персонажа та слова, які йому
належать.
- Що ти тут видивляєшся? –
Ти постережи його, щоб не втік. мама
- А до нас гості!
Христинка
- Залягли на зиму спати!
3. Прочитай складений до тексту план. Постав « -»
біля зайвого пункту плану.
□ Кицька під яблунею. □ Знахідка у листі. □ Порятунок їжачка.
□ Гостинець для їжачка. □ Колючі гості.
4. Продовж речення словами з тексту.
Кицька Мурка пильно дивилася на купку жовтого листя,
бо_________________
Листячко, де
сидів їжачок, ніби_________________________________________
5. Запиши
відповідь на запитання.
Чим мама пригостила їжачка?
_______________________________________________________________
Чому їжачок заховався у листі під яблунею?
_______________________________________________________________
6. Які події
могли трапитися з героями твору навесні? Запиши продовження тексту. (2-3
речення)
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
https://naurok.com.ua/kontrolni-roboti-z-literaturnogo-chitannya-dlya-3-klasu-16971.html
Контрольна робота № 6
1 варіант
1.
Обчислити
вирази
32 * 3
20*6:4
7*12
50*10*0
240:4
630:9:10
320*2
5*(9+8)
2.
Розв’язати
задачу
До дитячого табору привезли 4 ящики
фруктів по 20 кг в кожному, і 6 ящиків печива, по 12 кг у кожному. Скільки
всього продуктів привезли до дитячого табору?
3. Розв'язати рівняння.
х:4=16 27:х=3
х:4=16 27:х=3
4. Накреслити прямокутник зі сторонами 2 і
4 см. Знайти його периметр
2 варіант
1.
Обчислити
вирази
13*6
30*6:9
3*18
60*10*0
210:3
720:8:10
410*2
5*(7+9)
2.
Розв’язати
задачу
На екскурсію до музею дітей привезли у 2 автобусах по 20
учнів і у 5 мікроавтобусах по 13 учнів. Скільки всього дітей відвідало музей?
3.
Розв'язати рівняння.
х:3 = 27 54 : х = 9
х:3 = 27 54 : х = 9
4.
Накреслити прямокутник зі сторонами 2 і 3 см. Знайти його
периметр.
Календарне планування 3 клас ІІ семестр
- Математика М.В.Богданович
- Українська мова М.Д.Захарійчук
- Літературне читання В.Науменко
- Природознавство І. Грущинська
- Основи здоров’я І.Д.Бех
- Трудове навчання
- Образотворче мистецтво
Немає коментарів:
Дописати коментар